onsdag 9 juli 2014

Slidkatarr igen?



Nu är jag orolig igen. Det känns som att jag har fått tillbaka slidkatarren. Det känns obehagligt och jag har mycket flytningar. Det luktar dock inte illa vilket sägs vara ett tecken för slidkatarr (bakteriell vaginos). Imorgon ska jag börja med nässprayen och tror inte alls att det är bra varken att ha slidkatarr eller att ta antibiotika i samband med ett IVF-försök.  Googlade nu och det verkar finnas ett samband mellan att inte bli gravid och slidkatarr :(. Kan jag ha haft detta till och från och det är anledningen? Herre gud vad nojjig jag blir nu. Och så finns det ju fan ingen gynekolog att få fatt i den här staden.

Hjälp!

1 kommentar:

  1. Hej, Jag har erfarenhet med IVT i Polen. Känner en bra klinik som sammarbetar med. Är ni intresserad att prova utomlands?

    Mvh
    Andrzej
    andreasgontarz@yahoo.se

    SvaraRadera