måndag 24 augusti 2015

30+6

Vi har haft en bra helg. Besöket blev inte så jobbigt som jag föreställt mig, vilket det ju sällan är. Jäkla tankar att ställa till det. Dessutom fick jag lördag kväll "ledigt", medan sambo och gäster gick på konsert, och käkade middag på stan med två av mina äldsta vänner och fick frågat ut dem om deras förlossningar vilket kändes kul och intressant. Jag fick tipset att kolla på En unge i minuten på TV4play vilket jag gjorde ett avsnitt igår tillsammans med sambon. Det var både lugnande och skrämmande på samma gång. Lugnande för att jag får se hur det går till på riktigt men skrämmande att se hur jäkla ont det verkar göra.

Jag har inte mycket att göra på jobbet nu, många av mina uppgifter är redan överlämnade och sen hade jag inte mycket till att börja med. Det är lite långtråkigt helt klart men samtidigt får jag tid att kolla upp allt som ska inhandlas inför ankomsten av knodden. Här är en lista för vad man kan behöva ta med i BB-väskan: http://www.familjeliv.se/start/1.2274769

Och så här såg magen ut 30+5.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar