måndag 19 oktober 2015

Sen kommer alla känslorna på en och samma gång

I morse var klockan ställd på 6 eftersom min sambo skulle iväg. Jag försökte somna om men började tänka på att imorgon går vi upp samma tid, om inte tidigare, för att sedan åka och få barn. Det är så konstigt och overkligt att jag inte kan glädjas åt det. Det är känslor som jag aldrig varit i kontakt med tidigare så det är kanske inte så konstigt. Jag kommer nog få en chock av att alla känslorna kommer på en och samma gång. Men det kommer bli helt fantastiskt också. Äntligen!

5 kommentarer:

  1. Jag gråter nu, är så himla lycklig för er skull! Massa pepp och en stor stor tummen upp nu, heja dig!!/ Synderskan (har problem att kommentera igen nu, blir anonym :))

    SvaraRadera
  2. Åh! Det är alltså IMORGON som det är dags! Wow så häftigt. Jag kan känna igen mig i dina känslor att det är så overkligt att man har svårt att längta. Svårt att längta efter något man inte har en aning om vad och hur det är! Men det kommer bli helt fantastiskt, och jobbigt också emellanåt som det är den första tiden. Varmt lycka till imorgon! Stor kram!! <3

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt! Men förstår att det är lite blandade känslor. Det är ju så stort att det är svårt att greppa! Världens största lycka till imorn!!! :)

    SvaraRadera
  4. Åh så spännande! Förstår att det är en overklig känsla att veta att ni blir föräldrar imorgon. lycka till, ni har något fantastiskt framför er! :)

    SvaraRadera
  5. Springer in på din sida varje dag för att höra om hur det gått :)

    Jag har själv varit ofrivilligt barnlös i 5 år och är nu gravid i vecka 24 så kan jag förstå lite av dina blandade känslor.

    Massa styrkekramar och hoppas på en härlig bebisbild snart!

    SvaraRadera