måndag 28 april 2014

Löpträning



Jag har börjat löpträna. Jag måste fokusera på något annat nu när det ändå är en evighet till nästa IVF-försök. Och jag måste gå ner i vikt till beach 2014. Jag väger mer än jag någonsin gjort. Burr.

I alla fall så börjar jag lite lätt genom att ta en runda på ca 3,5 kilometer och springer främst i nedförssluttningarna av slingan. Idag är det andra gången jag kör rundan och genom att ha på Moves-appen så såg jag att det blev 1,2 kilometer löpning. Nu är meningen att jag successivt ska öka på och målet är 1 mil. Herregud, en mil låter så jäkla långt! Jag orkar knappt gå en mil i dagsläget så vi får se hur det slutar. Jag har sagt till mig själv att jag inte ska driva på så mycket att det blir tråkigt, om det blir det så återgår jag till mina powerwalks.

Jag har också sagt till mig själv att vaknar jag i tid så går jag ut innan jobbet vilket idag innebar att jag var uppe kl. 5:20. Jag drack så mycket jag orkade av en Celsius och nu sitter jag här på jobbet och mår illa. Haha, hur ska det här sluta?

Statistik:
Runda: 3,5 km
Löpning: 1,2 km
Vikt: 68,2 kg  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar