fredag 4 april 2014

Ruvardag 1



Jaha, då var man ruvare igen. Första gången med ett fryst embryo och vilken jäkla skillnad det är! Det är underbart att ha sluppit alla hormoner och att slippa ta vagitorier är fantastiskt. Dessutom är det vår och sol så nu kan det väl inte gå annat än bra? Jag tror verkligen att det här passar min kropp mycket bättre. Jag mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt än vid förra försöket och jag tror att om man känner sig bättre i kroppen så måste det vara lättare för ägget att fästa. Kroppen känner sig mer redo. Jag hoppas det i alla fall.

Den 18:e april, på långfredagen, är det testdag. Om det inte tar sig så borde jag få en blödning dag 12, som vid mina tidigare försök. Jag kommer således inte tjuvtesta utan vänta och se om jag får mens.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar