måndag 7 april 2014

Ruvardag 4



Ruvardag 4. Känner lite som mensvärk då och då men jag gör faktiskt nästan jämt, under hela min cykel. Någon annan som också gör det? Jag har varit lite lättirriterad idag så jag är rädd att det är PMS. Jag brukar ha PMS från 10 till 7 innan mens och idag är det dag 10. Jag hoppas verkligen att det inte är fallet utan att jag är irriterad rakt upp och ner bara, för mitt humör är rätt mycket upp och ner, det är således inte helt otippat att det kan vara så. 

I lördags så var vi på musikal med ett gäng vänner. Jag drack faktiskt två glas vin. Jag har lite dåligt samvete för det men samtidigt inte. Den här gången har jag nämligen tänkt leva så mycket som möjligt som vanligt. Det hade i och för sig inneburit fler glas än två i vanliga fall så helt som vanligt lever jag inte. Vi hade skoj men till slut tröttande jag, de andra slutade inte direkt dricka efter två glas…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar