onsdag 30 april 2014

Ägglossningstestar



Jag har börjat ägglossningstesta för det borde vara dags för ägglossning här i dagarna. Jag vet att chansen för att vi ska bli gravida på egen hand är minimal men jag kan inte släppa det. Jag kan inte låta en chans gå förbi. Dessvärre är det inte vidare sexigt att ”behöva” ha sex när man har ägglossning och att man nästan tycker att det är onödigt att få till det annars är ingen höjdare. Det här med att inte kunna få barn är inte bra någonstans för relationen. Men vi kämpar på som med allt annat. 

Det går inget vidare med löpningen Jag har fått ont i benhinnorna och jag sover hur dåligt som helst för att jag tanker på om jag ska upp och springa eller inte. Jag har fortfarande varit ute och gått och har inte ätit något socker på 2,5 dagar (skitmånga dagar!) så det kanske blir bra det här ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar