fredag 11 april 2014

Ruvardag 7



Jag känner inte ett smack. Jag är också mycket lugnare än vid tidigare försökt vilket känns skönt. Fast jag vet också att det är vecka nummer två som jag brukar börja oroa mig och känna efter riktigt så jag ska inte ropa hej ännu och jag har fått för mig att när jag väl blir gravid så kommer jag känna det. Jag har varit gravid innan och då hade jag mycket mensvärksliknande värk och mina bröst blev större. Jag kommer dock inte ihåg precis när det här hände. Kan ha varit efter testdag men jag testade också negativt då och fick vänta ett par dagar och ta ett nytt test som då visade ett positivt resultat. När jag tänker på det blir jag så klart nojjig så jag skiter i det nu och går på AW med gamla kollegor istället. Jag ska till och med ta mig ett glas vin eller två. Jag ska leva som vanligt under den här ruvningen hade jag tänkt. Eller som vanligt, då hade jag tagit fler än två glas…så inte riktigt som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar