tisdag 15 april 2014

Olidlig känsla



Jag har haft kraftig mensvärk under natten och dessutom mått rätt illa så det är inte mer än några timmars sömn jag har fått. Och mensen har satt igång på riktigt. Funderade starkt på att stanna hemma från jobbet men vi har konferens med jobbet så det går helt enkelt inte. Jag sitter här med svullna ögonlock och försöker låtsas som ingenting. Tänk om jag aldrig blir gravid? Jag kanske aldrig kommer få barn. Vi har ett försök till via landstinget så jag har inte gett upp hoppet ännu men det blir svårare och svårare att ta sig ur den här känslan av uppgivenhet för varje misslyckat försök. Ingen människa skulle behöva gå igenom det här. Jag har aldrig varit med om något så jobbigt förut, en sådan jävla berg- och dalbana för känslorna. Det är olidligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar