måndag 23 juni 2014

Akupunktur?



Apropå akupunkturen så borde det inte vara någon idé för min sambo att gå dit den här veckan igen och han behöver inte ta mer örter heller tänker jag med tanke på att allt blev framflyttat till vecka 33 och att spermierna redan är producerade. Frågan är om jag ska gå eller inte? Jag har för mig att tjejen på kliniken hade semester vecka 31 och man ska väl helst påbörja behandlingarna två veckor innan? Ja ja, jag har ringt och lämnat ett meddelande så hon borde höra av sig här under dagen.

Midsommarhelgen har varit bra. Det regnade inte så tack och lov så kunde vi vara utomhus. Vi var sju vuxna och sex barn (i åldrarna två-elva) så jag var lite orolig att vi skulle behöva vara inomhus allihop med allt vad det innebär i stök och bråk. Jag har ett stort kontrollbehov och inte mycket tålamod med ouppfostrade barn som stökar ner men som sagt så löste vädret det och allt har gått bra.

Ni som känner att ni inte kan vara med barnfamiljer under er process, vad är det som känns jobbigast för er?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar