måndag 2 juni 2014

Bra humör



Jo men det har känts mycket bättre det senaste. Jag hoppas att det håller i sig. Nu är det snart dags för barnvecka igen och dessvärre påverkar det mitt humör så vi får se men jag hoppas på det bästa.  

Vi har gjort mysiga saker under den här lilla ledigheten, bland annat fick jag hänga på stan med min sambo och en kompis och bara sitta och prata och dricka vin på en mysig uteservering. Jag fick också en helkväll, en lugn sådan, med en av mina äldsta vänner som jag inte umgåtts med särskilt mycket sedan hon fick sitt första barn. Nu har hon två varav en bara är några månader gammal. Jag tyckte inte alls att det var jobbigt att umgås med en liten bebis.

Nu är det snart dags att träffa läkaren inför mitt sista IVF-försök. Det ska bli spännande att se vad det hittar på. Tänk om det hade kunnat vara kort protokoll och att jag får jag göra ett försök innan sommaren?  Hur gött hade inte det vart?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Gör det! Även om det inte känns troligt att jag faktiskt skulle få göra ett försök innan sommaren. Sen känns det ju läskigt om det hade varit så, sista försöket redan liksom. Scary!

      Radera