måndag 27 april 2015

Kalaskulan

I helgen var jag på bröllop och det var nästan märkligt hur många som gratulerade mig till graviditeten. Till och med tjejer jag aldrig träffat sa grattis! Och en av dem sa att hon visste att vi hade kämpat och var glad för vår skull. Vad märkligt! Jag trodde att det var min sambo som berättat för kreti och pleti men han hade inte sagt något sa han så jag antar att ryktet helt sonika spred sig och att glädjen låg i luften i och med bröllopet och att folk ville meddela att de var glada för vår skull. Och fyra personer klappade mig på magen! All uppmärksamhet kändes nästan obehaglig men samtidigt roligt att så många var glada för vår skull. Undrar om det är så här det ska vara nu? Det blir ju inte mindre tydligt direkt...





Mage 13+4, +0,5 kg

8 kommentarer:

  1. Shit vilken fin mage! Det ser ju verkligen ut som en gravidmage redan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja den gör ju det men det känns lite märkligt med tanke på att det bara är vecka 15... men alla är vi olika! Hade dock varit nöjd om folk inte fick feeling och skulle ta på den i tid och otid. Skum känsla.

      Radera
  2. Oj!! vilken fin mage!!����

    SvaraRadera
  3. Jättefin mage helt enkelt! Bebis bor fint:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han verkar få plats i alla fall ;)

      Radera