måndag 27 juli 2015

26+6

Fasen vilken skön känsla igår när det var söndag men istället för att ha söndagsångest så kände jag mig avslappad och på gott humör! Och bara att jag vet att jag sedan endast har drygt sex veckor att jobba innan det är dags för mammaledigheten gör inte saken sämre.

Vi gör massa ärenden på dagarna, idag har vi köpt en Stokke-skötväska på Blocket, som passar till vår vagn, vi har kikat på ny spis, letat delar till min sambos firmabil på skroten och så har vi hunnit med en trevlig lunch hos vänner. Igår var vi på bio och såg Ant-man som jag faktiskt kan rekommendera. Mycket roligare än jag kunde ana.

Jag ser inte så stor skillnad på magen från sidan men framifrån känns den enorm! Man ser också en relativt tydlig linea nigra som jag har lärt mig att hormonstrecket på magen heter. Tänk att det är vecka 28 imorgon! Helt bananas! Jag har gått upp cirka fem kilo nu.



1 kommentar:

  1. Åh magen, jag hade också (har) hormonrand, tycker det är så himla fint!

    SvaraRadera