tisdag 4 mars 2014

Gravid eller inte?



Jag kan inte fokusera på så mycket annat än det här med att jag eventuellt går runt och är gravid nu. Jag känner så klart efter hela tiden men det är lönlöst, jag kommer inte att få reda på något innan jag graviditetstestar och så är det. Men jag kan inte sluta analysera för det. För tänk nu om jag skulle vara gravid. Vilken grej! Fast känslan är snarare att jag antagligen inte är gravid för varför skulle jag vara det plötsligt? Det går inte att relatera till tanken på samma sätt som tanken på att jag inte här det. Jag vet inget annat än att inte vara gravid. 

Förra gången testade jag negativt dag 10, fick mens dag 12 och hade testdag dag 15 där jag också testade negativt. Jag ska försöka hålla mig till testdag den här gången men jag vet att det blir svårare och svårare ju närmre den kommer. Vi får se. Ni lär höra mer av sådana här tankar innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar