tisdag 11 mars 2014

Ruvardag 11



Jag pendlar mellan att känna en liten aning hopp och att vara övertygad om att jag inte är gravid och känna mig helt knäckt. Oftast är jag väldigt låg och jag har svårt att hantera mina känslor, helst av allt hade jag velat vara hemma så att det inte gör så mycket om jag brister ut i gråt plötsligt. Jag är på ruvardag 11 och jag hade tidigare tänkt att jag skulle göra ett graviditetstest på ruvardag 10 men jag vågar faktiskt inte. Jag är livrädd för hur jag kommer att reagera. Men jag känner ingenting, inte det minst gravid känner jag mig så hur kan jag vara gravid då? Jag tror på något sätt att det är lättare att hantera om jag märker att jag inte är gravid genom att jag får mens. Men jag vet inte. Jag vågar i alla fall inte testa ännu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar