måndag 15 juni 2015

20+6

Jag är äntligen bättre i magen! I alla fall just nu, vi får se hur länge det varar. Men den här helgen har jag känt mig normalt gravid istället för att vara ledsen för att jag har ont och obehag. Jag har bytt från Laktulos eftersom jag tror att det var den som gjorde mig så infernaliskt gasig, till Inolaxol och för magkatarren tar jag Losec i 14 dagar.

Jag känner av knodden mest hela tiden och igår kände min sambo några buffar utanpå. Så jäkla härligt!

Första besöket efter RUL hos barnmorskan den här veckan. Hoppas hoppas hoppas att jag slipper järntillskott.

Jag vägde mig i fredags och hade då gått upp dryga tre kilo. Märkligt att det känns nästan lika jobbigt att gå upp i vikt nu när jag är gravid som innan, även om jag vet att  det behövs för att knodden växer så det knakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar