torsdag 25 juni 2015

Foglossning?

Jag undrar om jag har åkt på foglossning. Igår så tog jag en promenad på lunchen på 2x15 minuter och på eftermiddagen när jag satt på kontorsstolen så brände det i svanken och ömmade i ljumskarna. Det gick över när jag gick från jobbet och idag gör det inte ont men jag har svårt att hitta ett behagligt läge på stolen. Jag får hålla mig borta från extrapromenaderna helt enkelt. Annars promenerar jag fram och tillbaka från bussen och jobbet varje dag vilket är två promenader på tjugo minuter vardera men jag vill inte gärna vara utan dem. Jag känner att jag behöver den lilla vardagsmotionen. Blir det värre får jag strunta i dem också men jag ger det lite mer tid för att se hur det här utvecklas.

Magen är bättre, jag får inte kramper och kan gå på toaletten men den är fortfarande uppblåst som sjutton och efter lunch och resten av dagen är störs jag av obehaget men å andra sidan så känner jag så även om jag inte är gravid. Jäkla IBS!

När han buffar blir jag fortfarande lika glad, det är en otroligt mysig känsla som jag är hemskt tacksam över att få uppleva.

3 veckor kvar till semester, jag längtar som en tok. Jag vill gå runt i skira sommarklänningar med min stora mage och äta glass och njuta av att jag faktiskt får vara med om detta.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar