måndag 22 juni 2015

Life is like a box of chocolates

Som vanligt efter en helg, och kanske lite extra på grund av långledighet, så sov jag som en kratta och är trött som sjutton idag. Var extremt nära att ringa mig sjuk om jag ska vara ärlig men känner att jag får kämpa på tills det är dags för semester om fyra veckor.

Dessvärre började jobbveckan med en dispyt med en av mina medarbetare som innebar ett gråtbesök på toaletten. Jag blir lite nojig över om jag överreagerar på grund av gravidhormoner. Alltså jag vet ju att jag överreagerar när jag börjar att gråta men jag menar i dispyten med medarbetaren. Om jag överreagerar även där? Men oavsett så uppfattade jag att han var respektlös mot mig och det är inte acceptabelt. Jag ska prata med honom strax (ville lugna ner mig först) och se vad han själv anser om situationen. Urk, ingen vidare start på veckan.

Däremot så hade vi en mysig söndag igår och tog med bonussonen och hans kompis till Halmstads äventyrsland där det var så lite folk att de inte behöva köa någonstans för att åka karuseller eller vattenrutschkanor. När barnen badat klart och kunde klara sig själva en stund så stack min sambo och jag till Hotell Tylösand och åt löjromstoast. Dålig start på den här veckan men bra slut på förra.

Mysigt den här helgen också är att bebisen buffar på för det vildaste. Igår kunde jag till och med få med dem på film och skicka till mamma. Hur coolt som helst.

Här är magen. Sista bilden är från 21+4.


4 kommentarer:

  1. Vilken fin mage, heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nu behöver den inte bli större ;)

      Radera
  2. Fina magen!! Men - den kommer bli större ;) Till slut undrar man om bebis försöker spränga sig ut på framsidan istället :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Göta Petter, hur ska detta sluta? :)

      Radera