tisdag 25 augusti 2015

Hicka och låt mig vara!

Igår kände jag att bebisen rörde sig väldigt metodiskt med jämna mellanrum på kanske en sekund eller två, och insåg att det måste vara hicka! Det är första hickan som jag har känt. Häftigt! I övrigt så rör han sig mest hela tiden nu tycker jag vilket känns tryggt om än lite oroande om det är en indikation på hur livlig han kommer att vara när han kommer ut.

Jag vaknade i natt av kramp i vaden, jag har mycket halsbränna och det är tungt att vända sig om i sängen och svårt att hitta ställningar där inte något värker efter ett tag. Jag längtar efter att få sluta jobba och bara ro om mig själv. Det är stört omöjligt att känna motivation inför något annat än bebisen. Jag blir faktiskt lite irriterad på andra här på jobbet som inte verkar begripa att jag inte har förmågan att jobba nu, haha. Alla borde lämna mig ifred så att jag kan surfa runt i lugn och ro efter information om barnamakande, bebiskläder och andra barnrelaterade saker.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar