måndag 31 augusti 2015

31+6

Det känns lite bättre med molvärken även om obehagskänslan i magen finns kvar. Jag har fått en tid hos läkaren på onsdag vilket i och med att det känns bättre, nästan känns onödig. Jag köpte också sådana där trosskydd som färgas blåa om man läcker fostervatten och det var inget blått i dem vilket gjort mig lugnare. Men jag går dit så får vi se, det kan inte skada.

Jag är rejält trött och inte det minsta stresstålig. Tårarna svämmar över titt som tätt. I helgen har det varit på grund av att katten sprider kattsand överallt efter hans operation som gjort att han går på lådan mest hela tiden. Jag orkar inte med att dammsuga hela jäkla tiden men klarar inte heller av hur skitigt det känns med kattsand överallt. Jag köpte en robotdammsugare igår men den var inte tillräckligt stark för att klara av att ta sig över trösklarna hemma så den får vi lämna tillbaka idag. Typiskt. Jag har även skrikit åt folk i trafiken som jag tyckt gått för långsamt eller på något annat sätt stört mig. Och jag har träffat mamma på födelsedagslunch och stört ihjäl mig på henne. Utan någon egentligen anledning.


Nu hoppas jag på en lite lugnare vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar