fredag 17 oktober 2014

Väntar


Jag fick till slut tag i Nordic, vid 14:30 svarade de i telefon och sedan ringde en annan person upp också så de verkar i alla fall lyssna av telefonsvararen, om än sent på dagen. Jag fick tag i ett intyg men tog inte med mig några sprutor till slut. Vi har bestämt oss för att vänta med att börja till efter New York. Jag vill inte behöva tänka på det under resan. Jag hade nog precis fått mens eller testat positivt samma helg som vi kom dit och jag vill inte behöva tänka på det alls i samband med den här resan. Vi gör ju resan för att få slappna av och bara vara en stund. Att vi inte börjar nu innebär dock att vi kör igång om cirka en månad vilket kanske är när vi är i NY. Behöver således ett nytt intyg till dess men nu har jag lite tid på mig att lösa det här.
 
I övrigt så känner jag mig rätt okej nu. Jag har mycket att tänka på och sysselsätta mig med så det har inte varit så stort fokus på barnamakandet vilket känns skönt. Däremot så har jag inte hört något från den där kompisen som jag hamnade i en diskussion med och det känns inte bra. Jag är dock för arg på henne ännu för att själv höra mig. Status quo således. 

Den här helgen är det fullt ös, champagneprovning ikväll och imorgon ska vi på spa med ett par vänner.

Hoppas att vi får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar