fredag 4 september 2015

Gravidfotografering

Jag var på fotovisning av bilderna som vi tog för några veckor sedan och många av bilderna blev riktigt bra. Vad jag inte riktigt räknat med var priset för bilderna. Fotografen skulle ha 800:- per bildfil! Jag hade inte pengar till fler än tre stycken och sammanlagt har jag då nu lagt ner 3900:- för det här vilket känns lite väl att ta i även om jag blev nöjd med bilderna. Ett tips är att kika på kostnaderna för både fotografering och bilder innan ni bokar in er på fotografering. Fotografen verkar dessutom också bli lite sur över att vi inte köpte fler bilder vilket kändes riktigt olustigt. Usch.

Jag tänker göra en canvastavla av en av bilderna och förstoringar som jag ska rama in av de andra två. Här är en av dem som jag ska förstora och rama in.

2 kommentarer:

  1. Hjälp vad dyrt, men attans vad fin bild :) ni kommer tycka att det är så värt det, tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det får det ju vara men nästa gång är jag nog mer noggrann med att kika på prislistan i förväg...

      Radera