söndag 27 september 2015

Vändningsförsök

Igår gick vi ut och åt med vänner. Det känns som att det var evigheter sedan vi gjorde något där jag fick tillfälle att piffa till mig lite så jag gick all in med klänning och ögonskugga. Vi hade en trevlig kväll men var hemma innan nio, man är inte direkt någon partypingla these days. Jag fick ont i fogarna av att sitta ner såpass länge och inatt vaknade jag av molvärk i ljumskarna. Jag har också mycket sammandragningar det senaste. Jag har äntligen förstått hur de känns och nu när jag vet det så blir jag medveten om att jag haft dem ett tag. Jag har tidigare trott att bebisen rört sig på ett sätt som gjort att magen känts utspänd men som sagt så förstår jag nu att detta faktiskt är sammandragningar.

Så det händer en del i magen nu, eller bäckenet. Han verkar dock inte så sugen på att vända sig och jag har ändrat mig angående vändningsförsök och har beslutat att ge det en chans. Nu är frågan bara om vi ska göra det i Göteborg eller Varberg? Jag antar att det blir av redan den här veckan. Läskigt!

I övrigt så är humöret väldigt skiftande. Tålamodet är ickeexisterande och jag kan inte hålla tillbaka utan fräser ifrån om saker titt som tätt. Detta leder i sin tur till att jag får dåligt samvete och så får jag be om ursäkt och sen blir jag irriterad och fräser för något en stund senare igen...

2 kommentarer: