torsdag 23 januari 2014

Ägglossning



Fick glad gubbe på ÄL-testet igår. Lite märkligt att jag aldrig fick någon blinkande gubbe innan vilket ju skulle vara hela grejen med det här nya testet som kan se de fyra mest fertila dagarna i månaden men men. Jag är glad att jag fick utslag alls eftersom jag inte fick det förra månaden. Jag sa inget till min sambo eftersom han ibland kan få lite prestationsproblem sedan vi började med hela den här karusellen. Vi hade ändå bestämt att ha sex varannan dag under en period nu utifall att, så igår så hade vi sex ändå. Testade nya glidmedlet från Clearblue, som ska vara bra för par som försöker att bli gravida, vilket inte var någon höjdare rent ”glidmässigt” och tar man allt innehåll i kapseln blir det lite väl blött och kladdigt men vad gör man inte för att de små spermierna ska må bra? Allt det här som man ska behöva styra med innan man har sex är inte vidare upphetsande ska jag tala om. Varken för mig eller min sambo och jag längtar tills vi kan ha sex när vi vill och känner för det igen.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar