tisdag 20 maj 2014

Läkarbesök inför tredje IVF-försöket



Vi har fått tid till ”vår” läkare på Sahlgrenska för att prata ihop oss inför nästa försök. Jag vet inte om det är praxis att man tar ett samtal så här men jag ringde i alla fall och begärde att få göra det och snart är det dags. Jag försöker sammanställa frågor så att jag inte glömmer något när jag väl är där. Bland annat ska jag fråga: 

Varför fungerar det inte? (Förhoppningen om att de kan svara på det är inte vidare hög men ändå.)

Varför kör vi långt protokoll?

Hur mår mina ägg? Sist nämnde en av läkarna något om min äggproduktion men jag har för mig att jag har väldigt bra värden så vill dubbelkolla detta.

Vad är oddsen att det kommer att fungera?

Hur ser vi till att jag får fler mogna ägg den här gången? (Det har varit ett problem för oss att jag får ut en bra mängd ägg men att få av dem är mogna.)


Kommer ni på något annat jag borde fråga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar