torsdag 22 maj 2014

Mood indigo



Jag kontaktade Familjestöd för att se om de kunde hjälpa mig med någon att prata med angående det här med min bonusson. Jag fick en tid nästnästa vecka. Jag hoppas verkligen att det hjälper. Jag inser att jag har fått någon slags låsning på det här. 

Nu meddelade precis en av mina anställda, som gjort sitt andra IVF-försök tillsammans med sin sambo, att de är testade positivt igår. Jag blev faktiskt på riktigt glad men det susade till i magen ändå. De hade liksom önskat att det inte skulle ta sig nu på grund av att min kollegas sambo har svår reumatism men så tog det sig ändå. Hur man kan jag göra ett försök när man inte är upplagd för att bli gravid är märkligt kan jag tycka. Men det kanske det som är grejen då eftersom det tog sig. Men det känns extremt orättvist. Jag vill ju! Borde det inte vara jag som blir gravid då? Jävla skitvärld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar