måndag 9 mars 2015

6+6


Jag har varit helt däckad hela helgen. Både förkyld och gravidtrött. I lördags vaknade jag av att jag var trött kändes det som och jag låg och halvsov hela dagen. Idag är jag tillbaka på jobbet vilket känns bra på ett sätt, jag får så dåligt samvete när jag är hemma, men samtidigt vill jag vara sova.

I morse hade tempen gått ner lite (basaltemperaturen höjs med upp till en grad när man är gravid) vilket så klart gjorde mig livrädd och jag har inte känt något i magen ännu idag. Brösten är dock fortfarande ömma. Jag ska ju på första ultraljudet på onsdag och det hade känts jäkligt snopet att snubbla på målsnöret men inget blod i alla fall så jag hoppas på det bästa.

Vilket tråkigt inlägg det blev. Jaja, en liten statusuppdatering om läget som i princip är samma som det senaste veckorna. Oro, oro och lite mer oro.

4 kommentarer:

  1. Det gör kommer gå bra det! Det är din tur nu! 💖

    SvaraRadera
  2. Klandra dig inte för att du oroar dig, försök bara acceptera att det är som det är nu, skäm bort dig själv på alla sätt som går och försök att bara vara i stunden. Som också kan vara en orosstund. Tänk att det är ok att det är som det är nu, jobbigt men ok. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska skämma bort mig själv med att lägga mig på soffan det första jag gör när jag kommer hem :)

      Kram

      Radera