tisdag 17 mars 2015

Vecka 9

Jag ringde Barnmorskegruppen igår eftersom jag blev lite fundersam över att vi inte fått någon tid förrän i vecka 14 och även om de inte sa att de gjort fel så fick jag en ny tid, redan nästa vecka. Skönt! Vi får dessutom ultraljud i samband med besöket och det känns ju väldigt bra att få en till koll på det lilla livet. Kanske kan vi till och med få med oss ett foto?`Om allt ser bra ut då så kommer jag berätta på jobbet. Pirrigt!

Jag mår fortfarande inte illa men jag känner mig lätt äcklad av viss mat. I morse var det gurkan på mackan som var läskig och igår var det köttbullarna på lunchen. Helst vill jag äta "rena" saker som fralla med endast smör och ost eller potatismos. Jag har fortfarande ömma bröst och är trött som tusan. Och lite växtvärk då och då.

Idag går jag in i vecka 9!

4 kommentarer:

  1. Jag ville också äta rena saker perioden innan vecka 12-13. Och kalla! Min favvo var cornflakes och banan med iskall mjölk. Mums! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh gud vad gott! Det blev jag sugen på nu!

      Radera
  2. Ojoj v 9 redan, härligt!! :) Själv är jag i v 24 och har kommit in i den här härliga perioden då man mår som bäst. Helt underbart! Lilla flickan i magen buffar och magen växer :) Såå mysigt!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det känns som att tiden går hur jäkla långsamt som helst. Vill gärna passera vecka 12 så fort som möjligt. Eller nå vecka 24 då, den verkar härlig :)

      Kram

      Radera