onsdag 19 februari 2014

Blodprov efter sprutstart



Idag har jag varit och lämnat blodprov på Sahlgrenska för att kika på hur hormonnivåerna ser ut. Jag ska ringa i eftermiddag för att höra efter hur det såg ut, då får jag även reda på när det är dags för ultraljud. Vanligtvis sker ultraljudet på sprutdag 8-9 om hormonnivån har gått upp som den ska, sa sköterskan. Det innebär att det skulle bli på lördag eller söndag. Och på ultraljudet så får jag reda på när det blir uttag. Man kan bli tokig på det här med att inte veta vad som händer när men jag försöker verkligen ta det dag för dag även om jag är otålig som sjutton.

Humöret är bättre nu tack och lov. Vilken jävla pärs det har varit. Burr. Fortfarande lättirriterad men inte lika deppig.

Fysiskt så har jag lite värk i äggledarna, är yr nu och då och mycket huvudvärk.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar