onsdag 12 februari 2014

Spraystart 140214



De ringde mig från Repro idag. Jag har fått sprutstart på fredag. Jag trodde att det skulle vara ikväll, mest på grund av att jag sist fick sprutstart samma dag som de ringde mig. Men detta borde också innebära att jag inte får uttag och återförande måndag och onsdag som sist utan snarare onsdag och fredag. Fast vad vet jag? Det kanske blir helt annorlunda den här gången. På fredag är jag på genrepet av Melodifestivalen då sprutan ska tas vilket känns lite stressigt men men, jag har gjort det förr så det är väl bara att läsa igenom bruksanvisningen noggrant och köra på. På fredagskvällen så ska jag också dra ner på Suprecuren och bara ta en puff per näsborre i stället för två.

Jag känner mig hemskt låg den här veckan. Jag har haft migrän två gånger den senaste veckan och det gör ju sitt till men jag känner heller inga större förhoppningar om att det kommer att lyckas på det här försöket. Jag vet inte varför känslan är så stark men det är väldigt jobbigt och jag sitter här på jobbet och är gråtfärdig. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här om jag inte blir gravid den här gången. Jag kommer ju behöva kämpa på, jag kan inte ge upp, men det kommer att bli svårt och just nu känns det som att jag kommer att bli deprimerad på riktigt om det inte fungerar.    

Fan vad jobbigt det känns nu….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar