torsdag 27 februari 2014

Migrän

Fan, jag fick migrän tidigt imorse och hade missat att plocka ut recepten med Citodon vilket innebär att jag var tvungen att ta Imigran. Det står att man ska ta kontakt med sin läkare angående om det är okej att ta Imigran men ingen verkar veta. Jag har googlat och i vissa fall verkar det okej när man är gravid men det här känns inte alls bra. Tänk om jag nu inte blir gravid för att det påverkar när jag har tagit Imigran? Gah!

Jag är helt snurrig i huvudet och kan knappt tänka på grund av migränen och känner mig orolig men förhoppnigsvis så tar det ett par dagar innan embryot fastnar så att medicinen inte är kvar i kroppen. Och jag hade ju varit tvungen att ta Citidon annars och det kan inte vara så mycket bättre det heller...

I alla fall så är det dags för embryo transfer idag, håll tummen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar