söndag 23 februari 2014

Nykter kräftskiva

Jag var på kräftskiva igår. Nykter. Fast jag drack ett glas vin. Det stackars glaset satt jag och sög på i en evighet. Önskar att jag hade druckit mer, för herrejäklar vilket kalas det var. Det var inte snällt för ögonen att behöva se hur folk beter sig med ett rejält gäng nubbar innanför västen. Om jag blir gravid nu så håller jag mig borta från sådana här kalas i fortsättningen. På slutet, även om jag åkte hem vid 23, så blev jag riktigt irriterad på hur folk betedde sig, det var ingen ordning på något. Urk.

Min sambo kom hem vid 3:30 och ligger och sover ruset av sig medan jag har ätit äggfrukost, dricker latte, kollar OS och snart ska gå ut på en promenad. Det är här med att inte vara bakis har helt klart sina fördelar :).

Ikväll klockan 20:30 är det dags för Otrivelle-sprutan. Börjar oroa mig för om det inte blir något att stoppa tillbaka. Inför förra återförandet så var det som att jag inte ens hade funderat över att det faktiskt kunde bli så, det innebär att jag inte oroade mig särskilt mycket. Nu när man har läst på lite mer så känns oron mycket mer påtaglig. Burr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar