onsdag 26 februari 2014

Glömde oroa mig

Idag glömde jag av att oroa mig för att det skulle ringa från Sahlgrenska och säga att inget av äggen hade klarat sig eller inte blivit befruktade. Hur gött är inte det då? Trodde jag skulle sitta på som nålar men tydligen inte.  Nu kan de ju så klart fortfarande ringa men det var skönt att inte oroa sig en liten stund...

Jag jobbar hemifrån idag Jag tog en promenad bort till en kompis och drack kaffe. Jag får dåligt samvete för att jag inte sitter klistrad vid datorn men ska försöka låta bli att känna så. Jag ska vara hemma imorgon också, tills det är dags för ET på eftermiddagen och tänker fasen i mig ta en promenad då också. Mitt på blanka dan. Så det så.  

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag du gör rätt i! Det är ju det som är fördelen med att kunna jobba hemifrån sånna dagar; att ta det lite lugnt och kunna lapa lite dagsljus! Hoppas det kommer ett riktigt bra besked på telefonen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!

      Jag tror inte jag får något besked per telefon, om det inte är något som gått fel. Jag hoppas således på att de inte ringer utan att när vi kommer dit så berättar dem att allt har gått bra och vi har massa fina ägg och att några kommer att frysas ner :)

      Vad roligt att du kommenterar! Tack!

      Radera