måndag 10 februari 2014

Det går enligt plan



Jag fick min mens igår så nu kan jag slappna av men också bli lite ledsen för jag hade inte helt get upp hoppet om att jag var gravid ändå. Och slappna av kan jag göra eftersom allt då går enligt plan och jag antagligen inte har fått någon cysta. Det är tydligen relativt vanligt att man får det under en sådan här process. 

Barnmorskan ska höra av sig på onsdag så då får jag datum för sprutstart. Sist fick jag sprutstart samma dag som hon ringde så det borde bli samma nu. Hoppas det. Det känns som ett steg närmre mitt barn. Jag kan inte greppa att jag kanske blir med barn den här gången. Det är på något sätt lättare att tänka att det inte kommer att funka. Antagligen för att jag inte kan sätta mig in i hur det hade känts att faktiskt vara gravid. Men jag hoppas! Herregud vad jag hoppas.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar