fredag 28 februari 2014

Lilla knyttet

Allt gick bra igår, migrän till trots. Jag fick tillbaka ett fint embryo och ett hamnade i frysen. Det var dessvärre inte många av mina 9 ägg som var mogna som om jag behöver göra om hela proceduren så kommer man antagligen ändra hormonerna för att säkerställa mognaden på äggen. Men ett till frysen i alla fall och det är inte illa. Jag hoppas så klart att jag inte behöver använda det utan att det lilla knyttet i magen klarar sig fint! 

Jag fick migrän i morse igen! Måste vara helt utmattad psykiskt så att kroppen säger ifrån genom migränanfall. Hur smart nu det är för inte fan är det avslappnade med migränanfall! Kan också vara hormornerna i och för sig men fick ingen migrän sist. I alla fall så testade jag Panocod imorse och var rädd att det inte alls skulle fungera och såg mig själv liggandes med sprängande huvudvärk med huvudet i toaletten men det gick bättre än förväntat. Lite småont i huvudet och jag tappade en del känsel i handen och ansiktet men nu har det mesta släppt. Nu får det vara nog, inga med migränanfall för mig! Nu måste knyttet får lugn och ro i magen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar