måndag 12 januari 2015

Hej Universum!



Igår gjorde vi något som kändes lite fjantigt men ändå betydelsefullt och förhoppningsvis sände vi en signal någonstans där den mottogs och behandlas.

Vi skrev "Hej då barnlöshet" på en lapp som vi eldade upp och så skrev vi en lapp där det stod "Välkommen i november, fina, friska Molly". Den lappen ligger i min sängbordslåda.

Vi talade om för universum vad vi vill ha och vad vi förväntar oss. Det kändes fint på något sätt och naturligtvis hoppas vi att det ger resultat.

4 kommentarer:

  1. Tror att det kan funka :)
    I torsdags bad jag universum om en signal. Jag sa det högt och tydligt i bilen på morgonen och det dröjde bara några timmar innan jag fick en extremt tydlig signal. Gällde nåt helt annat, men jo jag tror att det kan fungera att skicka tydliga frågor och önskemål ut till universum. Önskar mer än något annat att det funkar för er. Kram från Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas verkligen på det! Försöker också vara tacksam för jag faktiskt har. Hoppas hoppas hoppas. I november kommer hon :)

      Radera
  2. Massa pepp, allt som får en att må bra är bra! Jag tror på er!

    SvaraRadera