torsdag 29 januari 2015

Ultraljud

Kom precis tillbaka till jobbet efter att ha varit på ultraljud. Jag var nervös i vanlig ordning, hoppades på tjugo och fasade för noll ägg. Det blev ett mellanting. 



Höger äggstock (jag fick anteckna när jag låg i gynstolen för att hjälpa doktorn...)

3 stycken blåsor på 11 mm och 2 stycken som var mindre än 10 mm.

Vänster äggtstock

1 blåsa på 15, 2 stycken på 14, 2 stycken på 13 och 2 stycken som var mindre på 10 mm.



Jag ska ta Menopur 300 enheter i tre dagar till sen blir det plock på tisdag och återföring torsdagen den 5:e februari. Jag hoppas att alla blåsor som var större än 11 mm tar sig och blir stora, fina och superbra! Vi sätter tillbaka två och odlar resterande till blastocyster.

Heja mig! Och Molly.




3 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till på tisdag och torsdag. Jag ska hålla tummarna för ett fint resultat. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår!!!

    SvaraRadera