måndag 26 januari 2015

Orgalutran



Nu är vi vänner igen men jag är riktigt lättirriterad fortfarande och kom på att det måste bero på Elonva-sprutan och hormoner. Hur kan man glömma det varenda gång? Inte för att det gör det lättare men skönt att veta att jag inte håller på att tappa det på riktigt åtminstone.

Ikväll är det dags för Orgalutranen vilket jag inte alls ses framemot. Det är den enda sprutan utav alla jag tagit under mina försök som jag faktiskt bävar inför att ta. Den både gör ont att få in i huden och sedan så svider den och jag blir röd och svullen efteråt.

På torsdag är det ultraljud och i vanlig ordning så är jag orolig för att man inte ska se några blåsor. Jag var svullen i magen i lördags men annars har jag inte känt så mycket alls, mer än i humöret då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar