måndag 17 november 2014

Förlovad!

New York var toppen och jag är numera förlovad! Min sambo friade på Top of the Rock i solnedgången med utsikt över Manhattan. Det var väldigt romantiskt och jag känner mig väldigt lycklig. Till och med såpass lycklig att tankarna på barn lättat lite. Antagligen nyhetens behag men ändå, allt som gör att man inte tänker på barnamakandet på pricken hela tiden, är skönt.

Jag har heller inte påbörjat någon behandling ännu. Är på CD 33 idag och har haft som mensvärk i flera dagar så den borde vara här närsomhelst. Jag hade sprutorna med mig i en liten kylmojäng avsedd för insulinsprutor. Den får följa med även imorgon då jag ska på ledarskapsutbildning i storstaden igen. För även om tankarna lättat så vill jag naturligtvis fortfarande bli mamma.




7 kommentarer: