måndag 24 november 2014

Sprutdag 5

Idag är det dags för Orgalutran. Jag ska alltså ta två sprutor istället för en och det är lite nytt för mig. Hoppas att den inte gör ont. Och även om den gör det så är det inte många sprutdagar kvar nu ändå. Det är inte mycket i den här processen man gör för att man vill direkt så det är bara att genomlida det. Jag är lite nojjig över hur jag ska ta sprutorna på lördag då vi ska på musikal. Svårt att ta sig ut om man sitter mitt i en rad som vi gör. Jag kanske får ta dem där jag sitter.. Det löser sig.

Jag tycker att jag är lite mer lättirriterad än vanligt men känner inte svullnad och ibland känns det som molvärk men inte särskilt ofta eller mycket.

Vi har haft bonussonen sedan i tisdags och det känns jobbigare än det gjort det senaste. Jag är som sagt lättirriterad. Och förra veckan var jag så lycklig men det börjar avta. Det är som det är när man gör ett försökt, en karusell för känslorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar