torsdag 20 november 2014

Sprutstart

Nu har mensen kommit igång, eller den är faktiskt snart över redan. Jag har bara en liten "större" (behöver knappt ens då använda tampong) blödning i  två dagar och eftersom man inte får börja med sprutorna på en onsdag på Nordic så får jag börja ikväll, på mensdag, 3 då den som sagt i princip redan är över. Känns lite märkligt men men.

I alla fall så är jag lite orolig för när jag använde tampong i tisdags så kändes det obehagligt, som om jag fortfarande har svamp.  Jag fick svamp förra mensen och om jag ska tänka efter ordentligt så har jag haft mycket problem med både svamp, någon slags slidkatarr och det har gjort ont vid samlag, sedan vi började med IVF (svamp även innan). Jag är rädd att det aldrig riktigt gått över och att detta påverkar negativt för IVF-försöken. Jag ska till Nordic idag och få göra en undersökning och förhoppningsvis få klarhet i det hela. Och jag hoppas vid gud att det inte är något utan att jag bara nojjar och om det är det så hoppas jag att det bara är svamp så att jag kan få bort den innan det är dags för återföringen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar