söndag 7 december 2014

RD 3

Igår var ingen rolig dag alls. I fredags kväll så hade jag så ont i magen att jag var övertygad om att jag hade blivit överstimulerad och när det var lika illa när jag vaknade igår så ringde jag Nordic och fick tid idag. Jag tog Alvedon från fredag till lördag kväll men tack och lov så kändes det mycket bättre när jag vaknade i morse så jag avbokade tiden. Det gör fortfarande ont och jag känner inte igen det här från föregående försök men antar att det är svullna äggledare som jäklas. Jag vågar inte äta så mycket eftersom det känns lite bättre när magen inte är full av mat eller dricka.

Idag är jag lättirriterad och har legat på soffan hela dagen. Jag vill inte behöva göra om det här en gång till, det är för jobbigt. Är så jäkla avundsjuk på alla som får drös med ägg till frysen...


4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna, en har ju hört mer än en gång att symptom på överstimulering kan vara tecken på graviditet :) peppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känns lite väl tidigt va? Men jag medger att jag också tänkt tanken...

      Radera
  2. Bra att det vände och det gör lite mindre ont idag. Hoppas förstås att du inte behöver göra om det här igen...

    SvaraRadera