tisdag 9 december 2014

RD 5


I natt vaknade jag av att jag hade ont i magen. Det stack till och sen höll det i sig som i en kramp. Det släppte efter en liten stund men jag kunde inte somna om. Har således sovit kanske fem timmar i natt så jag är trött som sjutton idag.

Jag är väldigt lättirriterad. Tycker att de flesta är dumma i huvudet faktiskt. Vet att jag var det sist också och per automatik är jag rädd att det är PMS. Sist var jag dock gravid så är inte lika orolig för det den här gången.

Jag är torr i munnen också, det känner jag inte igen från tidigare ruvningar men kan tänka mig att det beror på Lutinuset.  

Jag vågar knappt erkänna det här med rädsla för att jinxa det men ibland tänker jag att jag har så ont i magen för att båda embryona har satt sig. Om de ens har satt sig ännu. Tankarna snurrar nonstop.

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig! Jag är på RD 10 och mår likadant som du...

    //Jennifer [jennifer.karlberg@hotmail.com]

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma! De här dagarna är de längst någonsin. När hade du tänkt testa?

      Radera
  2. Massa pepp, håller också tummarna!

    SvaraRadera