torsdag 11 december 2014

RD 7


Nu börjar det bli nervöst på riktigt. Det är för tidigt att känna riktiga gravidsymptom tror jag men förra gången så fick jag en nidblödning på RD 8 så är lite spänd för om det kan komma att ske igen. Oavsett om det är en nidblödning eller inte så blir man förskräckt om det kommer något som helst som påminner om mens.

Den här helgen ska min sambo överraska mig med en resa någonstans. Jag vet inte vart. Hur spännande är inte det? Han ska hämta mig på jobbet så vi kan åka hem och packa för att vara borta i tre dagar.  Han säger att jag kommer att ha mycket trevligt. Lurar på om det kan vara en kryssning till Kiel för att gå på julmarknad…

Idag vill jag tipsa om att lyssna på Ivdpodden.se. I dagens avsnitt så pratar de om vad som händer i labbet. Jag hann lyssna en liten stund i morse och det var intressant!

1 kommentar:

  1. Spännande! Låter som en trevlig överraskning!vad är ivdpodden?

    Kram Pia

    SvaraRadera