söndag 31 augusti 2014

4+4

Sitter i sängen och dricker kaffe, småtittar på Nyhetsmorgon och googlar mammakläder. Jag har ju IBS så jag är svullen om magen och ser gravid ut mest hela tiden men det hade känts lite udda att sätta på mig en gravidtopp redan nu även om det hade varit skönt att få släppa ut magen. Tanken på att för en gångs skull inte skämmas över min stora mage! 

Jag vill berätta för hela världen! Men tänker vänta till efter första ultraljudet åtminstone, efter det får vi se.

Symptom just nu är ömma bröst, att jag behöver kissa oftare än normalt, lite halsbränna och mens/växtvärk. Fortfarande svaga symptom och jag mår bra!

3 kommentarer:

  1. Hur kan jag räkna ut vilken vecka jag är i ? Är på ruvardag 17.
    / A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag räknade ut på Familjeliv baserat på datum för äggplock. Här är länken:

      http://www.familjeliv.se/pregnancy/calculator

      Radera