fredag 8 augusti 2014

Ultraljud

Idag var det dags för ultraljud. Jag känner mig rätt svullen och förväntade mig ett gäng äggblåsor även om jag också var orolig för att det kanske inte vara några alls. Så är det i den här karusellen, man oroar sig alltid för något. Det visade sig vara sju stycken äggblåsor och några små, det är samma antal som vid förra försöket men de var större den här gången och jag ska fortsätta med 300 ie Gonal-f i tre dagar till. Jag hoppas verkligen att de blir många mogna den här gången. Det hade känts fantastiskt skönt att få några till frysen.  Efter läkarbesöket kände jag mig helt färdig och har vilat hela eftermiddagen. Jag spände mig nog me rän jag trott.

På onsdag nästa vecka blir det ägguttag och på fredag får jag förhoppningsvis tillbaka två fina embryon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar