lördag 2 augusti 2014

Sprutdag 4

Idag är det sprutdag 4 och det sticker lite i magen och humöret är dåligt igen. Jag tar 287,5 enheter Gonal-f den här gången vilket känns väldigt mycket. Första gången tog jag 150 så det är helt klart en stor skillnad. Jag ska på blodprov på måndag. Jag har själv räknat på att uttag borde bli måndag den 11:e om de nu ska låta mig gå fler dagar på sprutorna än tidigare. Då blir det 12 dagar vilket känns länge men förhoppningsvis är det det som gör tricket tillsammans med högre dos.

Humöret är som sagt inte på topp men det beror nog mestadels på att jag fick reda på, liksom i förbifarten, att vi kommer ha bonussonen 4 dagar på vår barnfria vecka vilket jag inte alls räknat med och inte vill. Särskilt inte nu när jag har allt det här på gång. Blä.

2 kommentarer: