tisdag 12 augusti 2014

Fin sambo och snart är det dags

Min sambo tvingade mig ur soffan igår. Ingen blir glad av att ligga på sofflocket menade han så vi åkte in till stan och käkade middag och tog in på hotell! Jag är så tacksam över att ha honom i mitt liv, han må bli tyst och ha svårt för att ta konflikter vilket jag kan störa mig på något enormt men han har världens största tålamod och är en glad skit till skillnad från mig. Jag önskar så att jag inte grottade ner mig i negativa tankar utan utgick från att allt ska bli bra, det hade varit underbart att slippa oroa sig i onödan. Tänk att få vara glad i onödan i stället! Det får bli nästa sak att ta tag i .

Jag blir glad att ni läser och att några av er känner att det är hjälpsamt det jag skriver. Jag är tacksam för att ni kommenterar och era kommentarer gör mig glad.

Idag har varit en helt spray- och sprutfri dag. Halleluja! Jag tog Otrivelle-sprutan igår klockan 23 och imorgon klockan 10 ska vi vara på Sahlgrenska. Wish me luck!

2 kommentarer: