lördag 23 augusti 2014

Ruvardag 8

Vi var iväg en snabbis till Ikea för att köpa en sminkspegel til badrummet. Jag hatar Ikea på lördagar men tänkte att det skulle gå snabbt när jag visste vad jag ville ha. Vi trodde att badrumsavdelningen var på nedre våningen så försökte sicksacka oss igenom folket så fort som möjligt, jag kände mig helt gråtfärdig av alla människor. Naturligtvis så var vi på fel våning och valde också fel håll när vi väl kom upp och när vi till slut hittade badrumsavdelningen så var spegeln slut.  Fy fan vad tröttsamt. Jag var tvungen att kissa snabbt innan vi skulle vidare på lunch hos svärföräldrarna och det kändes som att jag skulle svimma när jag såg att Lutinus-gojset var rosafärgat. NEJ! Inte nu. Inte här. Inte igen.



2 kommentarer:

  1. Jag kommenterar alldeles för sällan här (för att jag oftast läser i mobilen och där kan jag inte kommentera), men följer dig och håller tummarna så hårt att de vitnar att det ska gå vägen för dig. Det kommer att bli bra, jag lovar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad tråkigt att det inte fungerar att kommentera från mobilen :(.

      Hoppas jag med!

      Kram

      Radera