måndag 25 augusti 2014

Ruvardag 10

Jag är helförvirrad nu för jag har inte haft någon blödning sedan i lördags när jag ju fick en rosafärgad Lutinus-flytning. Kan det ha varit en nidblödning? Eller en Lutnis-blödning, Lutinuset gör  ju slemhinnan väldigt känslig. I alla fall så har jag helt klart fått upp förhoppningarna igen men är om möjligt ännu mer stirrig nu än tidigare. Jag tar inget graviditetstest innan testdag om jag inte börjar blöda tänker jag. Jag vill inte riskera att få ett felaktigt negativt resultat eftersom det fortfarande är tidigt att testa.

Gah! Håll tummarna hörrni!

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna hårt! Så länge du inte blöder på riktigt behöver du ju inte oroa dig, tror det är vanligt med liten blödning av vagitorierna/ salt

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar! Även kattens. :)

    SvaraRadera